2009-02-21

Barnledig

Barnledig i helgen, sitter hemma , orkar inte gå på krogen, utan gör saker som " tar en promenad", "passar på att tvätta"..
Vadå "passar på" ?
Precis som det skulle var ett fyndtillfälle som uppenbarar sig och då "passar man på "
-Att göra ngt så skitkul som att ha tvättstugan.
En Lördagskväll.

Har iallfall börjat göra den här bloggen, får se vad det blir av den, tanken är som sagt att jag ska lägga mina bilder här.

Stavfel: Jo, jag kan stava - men låt mig leva i föreställningen att jag kan skriva snabbt.
Osammanhängande : Ja, Jag har en förmåga att hoppa från det ena till det andra, tänk så här:
" Oh, så skönt spontant & oredigerat hon skriver !!!"

Dagens val: ( Stulet från boken Pest eller kolera)
Vad skulle du helst göra?

Sitta ett år oskyldigt dömd i fängelse eller att
Lasse Berghagen satt tre år oskyldigt dömd i fängelse - och alla visste att du gjort det ?

Att tänka på; Alla Allsång på skansenfans som tar reda på var du bor..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar